به گزارش خبرآنلاین؛ ابدالی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت  گفت : نیروی انتظامی همیشه و در همه حال بویژه در صیانت از بیت المال و تاسیسات شبکه های توزیع برق یار و همراه این شرکت بوده و هستند .

وی افزود: نقطه ی تشابه فعالیت های نیروی انتظامی با صنعت برق در حفظ آرامش و امنیت درجامعه است ، شرکت توزیع برق با تامین برق و روشنایی در مناطق مختلف باعث ایجاد آسایش و راحتی می شود و پرسنل نیروی انتظامی در حوزه ی عملکردی خود با حفظ و صیانت از شبکه های برق بویژه در حوزه برخورد با سرقت و استفاده غیرمجاز از انشعاب های برق در تداوم وپایداری این نعمت بزرگ سهیم هستند.

وی تصریح کرد : با احداث و اجرای برخی پروژه های فنی از جمله کابلی کردن شبکه های توزیع برق می توان به میزان قابل توجهی از سرقت برق جلوگیری کرد .

در ادامه ، طرفین به بررسی راهکارهای تعامل دوجانبه در کاهش جرایم سرقت از تجهیزات شبکه های توزیع برق و استفاده از انشعاب برق های غیرمجاز پرداختند و مقرر شد با اجرای پروژه های فنی ومهندسی در شبکه ها و نیز پیاده سازی اهرم های بازدارنده از سوی ضابطین قضایی به میزان قابل توجهی از آسیب به بیت المال جلوگیری گردد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 834919
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.