به گزارش ایرنا، ناصر مقدم شامگاه دوشنبه در آیین بهره برداری از سالن یادگار فرهنگسرای امام خمینی(ره) افزود: قرار است این سالن با حمایت و مساعدت سازمان سینمایی تجهیز شده و در آن ضمن اکران فیلم های 'هنر و تجربه'، جلسات نقد و بررسی آنها نیز دایر شود.
سینمای' هنر و تجربه' به آثاری گفته می‌شود که در آن ها شیوه‌های تازه‌ای در بیان و روایت سینمایی در آن تجربه شده باشد که سینمای تجاری و عامه‌پسند به سوی آن نمی‌رود.
این آثار از جهت فرم و محتوا در صدد هستند تا ضمن بر انگیختن تمایلات، حساسیت‌ها و کنجکاوی‌های زیبایی‌شناسانه مخاطبان،ذوق و سلیقة بصری آنان را ارتقا دهند.
مقدم اظهار کرد: سالن یادگار فرهنگسرای حضرت امام خمینی(ره) 110 متر مربع زیر بنا دارد و با اعتبار 800 میلیون ریال طی مدت 2 ماه احداث شد.
وی یادآور شد: از آنجا که فضای احداث این سالن در داخل فرهنگسرا واقع شده است بنابراین امکانات برق و آب، سرمایش و گرمایش آن نیاز به اختصاص هزینه نداشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: هدف از این احداث این سالن، مهیا کردن فضایی برای برگزاری برنامه های مختلف ادبی و هنری و فرهنگی است.
وی افزود: ظرف یک ماه آینده سالن دیگری با نام 'ماندگار' نیز در طبقه فوقانی سالن 'یادگار 'به مرحله بهره برداری می رسد که به عنوان پلاتوی نمایش مورد استفاده هنرمندان تئاتر قرار خواهد گرفت.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.