ناصر مقدم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تئاتر استان زنجان با وجود اساتید و هنرمندان فعال در این عرصه، در آستانه یک جهش قرار دارد.
وی از اختصاص ردیف اعتباری برای احداث پلاتوی تخصصی تئاتر در فرهنگسرای امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار کرد: عملیات طراحی و نقشه این سالن کوچک تخصصی تئاتر، از مدت ها پیش انجام شده است و اجرای عملیات اجرایی آن معطل اعتبار بود.
مقدم با بیان اینکه عملیات اجرایی پلاتوی تخصصی تئاتر فرهنگسرای امام خمینی(ره) ظرف سه ماه آینده به پایان می رسد، افزود: بر اساس طراحی انجام شده این سالن ظرفیت 80 صندلی را خواهد داشت و بخش قابل توجهی از مشکلات انجمن هنرهای نمایشی در برگزاری برنامه ها را مرتفع می کند.
وی مقدم خاطرنشان کرد: از آنجا که فضای احداث این سالن در داخل فرهنگسرا واقع شده است بنابراین امکانات برق و آب، سرمایش و گرمایش آن نیاز به اختصاص هزینه و آماده سازی ندارد و فقط عملیات ساخت و تجهیز سالن با اعتباری بین 700 تا یک هزار میلیون ریال قابل انجام است.
به گزارش ایرنا، به گفته رئیس انجمن ها هنرهای نمایشی استان زنجان، در زمان حاضر 10 گروه نمایشی دارای مجوز در سطح این استان فعالیت دارند.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.