بهروز مهدوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به حتم با آنانی که بخواهند قانون شکنی کنند، برخورد قانونی خواهد شد و این برخورد شاید به مراتب سخت تر از مقابله شامگاه شنبه باشد.
وی تاکید کرد: همه باید پایبند قانون باشیم و در صورتی که اعتراضی داریم در چارچوب قانون مطرح کنیم و به افراد هنجار شکن اجازه سودجویی و تخریب اموال عمومی را ندهیم.
مهدوی اظهار کرد: در صورتی که گروهی خواسته یا مطالبه ای دارند در چارچوب قانون مطرح سازند و با امنیت شوخی نکنند.
سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان گفت: امنیت مردم شوخی بردار نیست و وظیفه دولت ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است و با کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند، برخورد می شود.
وی با بیان اینکه از تمام گروه ها، احزاب و تشکل های سیاسی درخواست می شود که برای حفظ آرامش و طرح مطالبات از مسیر قانونی وارد شوند، خاطرنشان کرد: به حتم قانون راهکارهای مناسب رسیدگی به این مطالبات را پیش بینی کرده است.
مهدوی تصریح کرد: خسارت های تجمع شامگاه شنبه، جزئی و منحصر به شکستن شیشه بانک ها و تخریب فضای سبز بود اما معترضان باید متوجه باشند که این بخش ها اموال عمومی محسوب می شود.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: به حتم معترضان افرادی نیستند که حامی مردم باشند، افراد نا آگاهی هستند که تحریک شده اند و به میدان آمده اند، اما قاطبه مردم با آنان همراه نیستند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.