احمد بیگدلی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بیان مطالبات حق مردم است، خاطرنشان کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر در کشور نیازمند اتحاد ،انسجام و همدلی هستیم و مردم نیز باید هوشیار باشند چرا که عده ای دنبال ایجاد حاشیه و چالش هستند و در صورت بروز چنین مسائلی، این مردم هستند که باز ضرر می کنند.
وی به وجود مشکلات اقتصادی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: مشکلات اقتصادی سال های طولانی است که به مردم فشار می آورد و نباید بروز آن را به زمان محدود سه چهار سال گذشته ربط داد بلکه زیربنای این مسائل و مشکلات از زمان های قبل گذاشته شده است.
بیگدلی اظهار کرد: مردم زمانی برای بیان مطالبات دست به تجمع می زنند که احساس کنند کسی به صدایشان گوش نمی دهد و به مسائل و مشکلاتشان رسیدگی نمی شود.
وی خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که در جریان روند بیان مطالبات از سوی مردم، افرادی که جایگاه قانونی ندارند مسائلی را مطرح می کنند که اغلب ناشی از مسائل سیاسی پشت پرده ای است.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چنان که می بینیم اغلب فراخوان ها برای تجمع در شهرها در گروهها و کانال های خاصی منتشر می شود یک شکل است بنابراین مشخص است که گروه خاصی درصدد هدایت تجمع های اعتراضی مردم از مسائل اقتصادی به دیگر مسائل است.
بیگدلی تصریح کرد: اگر مسأله و مشکلی وجود دارد همه آنها از ناحیه عملکرد مسئولان است و مردم مقصر نیستند چرا که آنان همواره در صحنه ها حاضر بودند و اکنون باید با جبران ضعف مدیران و مسئولان زمینه رفع مشکلات را فراهم کنیم.

به گزارش ایرنا، در پی اقدام های مشکوک در مشهد، فضای مجازی جایگاه پخش فراخوان های اعتراضی در شهرهای مختلف شد که بدون شناسنامه بود.
چندین شهر مهم هدف این فراخوان های تصویری و شعاری بود که می توان به تهران، کرمانشاه، اراک، قزوین، خرم آباد، کرج و سبزوار اشاره کرد تا از فرصت حضور مردم در نماز جمعه شهرستان های مختلف سوءاستفاده شود.
با وجود تمامی این برنامه ریزی ها، شایعه سازی، تحرکات مختلف و شعارهای ساختارشکنانه در فضای مجازی که بیشتر علیه دولت و رئیس دولت هدف گیری شده بود، این مساله با اقبالی مواجه نشد و آیین های نماز جمعه در سراسر کشور بدون حرکت مورد انتظار فراخوان دهندگان با آرامش همیشگی برگزار شد.
7312/8068
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.