فریدون اصفهانیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از مسابقات جهانی با تیم های قدرتمند 'اسپانیا، پرتغال و مراکش'، هم گروه شده است و می تواند با داشته های خود، توانمندی های بالای تیم را اثبات کند.
وی اظهار کرد: به حتم تیم ملی ایران با تمام داشته های خود وارد زمین بازی خواهد شد و در واقع این سه تیم خارجی بر روی کاغذ تیم های قوی محسوب می شوند اما همه چیز در درون زمین بازی مشخص خواهد شد چراکه توپ گرد و زمین وسیع است و نتیجه را نمی شود پیش بینی کرد.
اصفهانیان با بیان اینکه با توجه به توانمندی های بالای بازیکنان، ایران می تواند رقیب سرسختی برای حریفان باشد افزود: بازی در این گروه به نفع ایران است و فوتبال ایران می تواند با حضور توانمند در این بازی ها، یک یا چند پله ارتقا یابد.
وی تصریح کرد: تیم های بزرگ دنیا و بزرگان فوتبال جهان، قطع و یقین بازی های تیم ایران در مسابقات جام جهانی 2018 را خواهند دید و بازیکنان شاخص و شایسته، شانس این را دارند که به عنوان لژیونر توسط تیم های خارجی جلب و جذب شوند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران گفت: ایران در فوتبال آسیا مقام نخست و مربی بزرگی چون 'کی روش' را در اختیار دارد و امید است به رغم کمبودهایی که فدراسیون دارد بتواند در این بازی ها هزینه کند تا تیم ملی با خیالی آسوده و آرامش خاطر بهتر و بیشتر به میدان پای بگذارد.
به گزارش ایرنا، مسابقات فوتبال جام جهانی 2018 خرداد سال 97 در روسیه برگزار خواهد شد.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.