به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، نشست هم اندیشی استاندار زنجان با مهمترین صاحبان سرمایه بخش خصوصی استان در حوزه صنعت، معدن و تجارت و با حضور معاونان سیاسی- امنیتی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
در این جلسه بنا شد برای نخستین بار در کشور، باشگاه سرمایه گذاران حوزه صنعت، معدن و تجارت در زنجان تشکیل شود تا بزرگترین صاحبان سرمایه استان در قالب این تشکل با یکدیگر تعامل و همکاری بیشتری در جهت توسعه استان و اشتغالزایی داشته باشند.
اسدالله درویش امیری در این جلسه ضمن اعلام حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در زنجان، اعلام کرد که در راستای رفع موانع و مشکلات این سرمایه گذاران در کنار آنان خواهد بود.
همچنین بنا شد جلسه های آتی این نشست هم اندیشی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل امور مالیاتی و اقتصاد و دارایی استان برگزار شود.
استاندار پیش از این اعلام کرده بود که از هیچ اقدامی برای جذب سرمایه گذاران به این استان و حمایت از آنها فروگذار نخواهد بود.
از ابتدای سال جاری تاکنون 122 مجوز بهره برداری واحدهای صنعتی با سرمایه گذاری یکهزار و 621 میلیاردریال (162 میلیارد و 100 میلیون تومان) و اشتغال یکهزار و 253 نفر در این استان صادر شده است.
حجم سرمایه گذاری خارجی در حوزه صنعت در این استان بر اساس اعلام مرکز خدمات سرمایه گذاری به 633.8 میلیون دلار می رسد.
پیش از این کشورهای چین، ترکیه، ژاپن، آلمان و آذربایجان در زنجان سرمایه گذاری کرده اند.
3001/8068
دریافت کننده: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.