محمود عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اعزام 400 دانش آموز دختر طی هفته جاری به مناطق جنگی خبر داد و گفت: این اعزام مرحله دوم از سفر معنوی راهیان نور به شمار می آید.
وی اظهار کرد: پیش بینی می شود از کل دانش آموزان اعزامی به این سفر معنوی، یک هزار و 500 نفر دانش آموز دختر باشد.
عباسی با اشاره به اهمیت مسائل درسی دانش آموزان، تصریح کرد: برای جلوگیری از لطمه درسی و تحصیلی به دانش آموز، کل سفر چهار روز است.
معاون پرورشی زنجان تاکید کرد: در این سفر دانش آموزان از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، دهلاویه، یادمان شهدای هویزه و خین بازدید کرده و با آرمان های امام و شهیدان میثاقی دوباره خواهند بست.
وی با تبیین تاثیر این اردوی معنوی بر روحیه نوجوانان، گفت: این سفرها باعث بالا بردن بینش معنوی نسل جوان امروز شده و فرصتی است برای خودسازی و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس.
عباسی با اشاره به ضرورت تامین امنیت جانی دانش آموزان، گفت: یکی از اولویت های مهم اعزام نفرات، تامین خودروهای مناسب برای حمل و نقل است، تا مانع از بروز هرگونه حادثه رانندگی به این واسطه شویم.
به گزارش ایرنا، اعزام دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب از بهمن سالجاری آغاز خواهد شد و این اعزام ها تا پایان بهمن ماه ادامه می یابد.
سال گذشته نیز 5536 نفر از دانش آموزان استان زنجان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.