سرهنگ قهرمان عیوضلو روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان دیروز/پنج شنبه/ اعزام شده و امروز /جمعه/ از مناطق عملیاتی قطور و پل هوایی قطور بازدید می کنند.
وی به بازدیدهای آینده از این منطقه عملیاتی نیز اشاره کرد و ادامه داد: در مرحله جدید اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی 2 هزار و 200 نفر دانش آموز دختر و پسر از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می کنند.
جانشین فرمانده سپاه خوی گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اهداف اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی است.
وی افزود: با نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان کشور می توانیم آنها را در مقابل هجمه های دشمنان مقاوم کرده و این امر یکی از راه های تداوم انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های آن است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت دارا بودن 12 هزار شهید گلگون کفن و مناطق عملیاتی وسیع در شمال غرب کشور از استان های میزبان کاروان های راهیان نور است.
به گزارش ایرنا، ستاد مرکزی راهیان نور امسال منطقه عمومی قطور خوی و پل هوایی قطور را به عنوان منطقه عملیاتی هشت سال دفاع مقدس معرفی کرده است.
7133/2093 ** خبر: سعید فرجی**انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.