به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان، سرگرد علی تقیلو در باره این خبر افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت احشام از روستای خیرآباد شهرستان سلطانیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان سلطانیه قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با تلاش ماموران در این رابطه یک متهم به هویت معلوم شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد که نامبرده در بازجویی به عمل آمده به سرقت 24 راس گوسفند اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
به گزارش ایرنا، مهر سال 95 نیز 2 سارق سابقه دار که در ایام محرم با استفاده از فرصت فراهم شده با یک دستگاه خودروی نیسان وانت دست به سرقت احشام روستائیان زده و آنها را برای فروش به مالخر، به آذربایجان غربی انتقال می دادند با هوشیاری عوامل پلیس آگاهی زنجان در دام قانون گرفتار شدند.
این سارقان با استفاده از شگرد خاص نقب زنی، وارد محل نگهداری احشام روستائیان شده و در هر نوبت نیز 30 تا 65 راس گوسفند و بز را به سرقت برده و به فروش می رساندند.
این سارقان به هفت فقره سرقت احشام در این ایام معترف شدند و یک مورد از این سرقت ها مربوط به یکی از روستاهای شهرستان میانه و 6 مورد مابقی نیز در حوزه استحفاظی زنجان صورت گرفته بود.
6084/6085
دریافت کننده: پرویز غفاری **انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.