به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ منوچهر مکی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر تهدید وی توسط یکی از کاربران شبکه تلگرام مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی ، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدام فنی در فضای مجازی موفق شدند متهم را که از آشنایان شاکی بوده و قصد انتقام جویی از وی را داشت، شناسایی و او را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی دهلران تاکید کرد: متهم که فایل عکس های شخصی شاکی را از روی یک رم به سرقت برده بود با استفاده از یک خط ناشناس و در استانی دیگر اقدام به انتشار عکس ها و تهدید شاکی کرده بود.
مکی اضافه کرد: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات موجود و در بازجویی فنی و پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود که در این زمینه پرونده مقدماتی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
وی به خانواده ها توصیه کرد در نگهداری عکس‌ها و اطلاعات محرمانه خود و فرزندانشان نهایت دقت و تلاش را داشته باشند و مانع انتشار آنها در فضای سایبر از سوی فرزندانشان شوند.

* ضایعات فروش سارق در آبدانان دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت: فردی که در پوشش خرید و فروش ضایعات از ساختمان های نیمه کاره سطح شهر سرقت می کرد دستگیر شد.

* دستگیری ۲ سارق و کشف ۱۷ فقره سرقت در ایلام
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: با دستگیری ۲ سارق ۱۷ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در شهر ایلام کشف شد.

* توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف در دهلران
رئیس پلیس دهلران گفت: هشت دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم در روستای عین خوش که با انجام حرکات نمایشی برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند توقیف شدند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.