به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ 'سعید بابایی' گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جریان فعالیت یک سوداگر مرگ در سطح شهرستان زنجان قرار گرفته و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران در تحقیقات خود پی بردند این فرد به هویت معلوم که در یکی از مناطق شهر زنجان ساکن است مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و پس از انتقال به زنجان، توسط عوامل خود توزیع می کند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی و تحت نظر قرار داده و او را حین فروش مواد مخدر غافلگیر و دستگیر کرده و در بازرسی بدنی مقدار یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کنند.
بابایی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا اقدامات لازم از سوی پلیس صورت گیرد.
****
دستگیری 2 سارق غیربومی منزل با چهار فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از شناسایی و دستگیری 2 سارق غیر بومی منزل با چهار فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زنجان، تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، شناسایی و دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.
سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، افزود: ماموران با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به 2 سارق سابقه دار غیربومی مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این افراد در سرقت ها، آنها را با هماهنگی مقام قضایی در استان تهران دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: در بازجویی های به عمل آمده، متهمان به چهار فقره سرقت منزل اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از مردم خواست از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهرات به مقدار زیاد در منزل اجتناب کنند و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیا قیمتی در داخل منزل هستید، از پنهان کردن آن به صورت یک جا خودداری نموده و حتی الامکان از گاو صندوق سالم و مطمئن استفاده کنند.
****
کشف بیش از 2 هزار نخ سیگار قاچاق در طارم
فرمانده انتظام شهرستان طارم از کشف بیش از 2 هزار و 819 نخ سیگار خارجی قاچاق از یک واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ داوود مرادی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان طارم در راستای مبارزه با انواع قاچاق کالا، در بازدید از واحدهای صنفی این شهرستان از یک واحد خواربار فروشی این تعداد سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند.
وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی این شهرستان شد.
6084/8068
دریافت کننده: پرویز غفاری **اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.