به گزارش خبرنگار ایرنا، نمازعبادی- سیاسی جمعه این هفته تهران با حضور پر شور شهروندان تهرانی و به امامت آیت الله محمد امامی کاشانی در دانشگاه تهران اقامه شد.

کارکنان نیروهای مسلح در حاشیه نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) به عزاداری پرداختند.
مراسم سوگواری هیات های عزاداری نیروهای مسلح، با حضور هیات ها و دسته جات عزاداری ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و بسیج مردمی از صبح امروز و از نقاط مختلف شهر تهران به سمت میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار شده و هیات های عزاداری نیروهای مسلح در صفوفی منظم به سینه زنی و سوگواری پرداختند.

*فعالیت صندوق های جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور
جمعی از نمازگزاران پس از اقامه نماز و در مسیر خروج از دانشگاه تهران در پای صندوق های جمع آوری کمک های مردمی حمایت از آسیب دیدگان زلزله شمال غرب کشور که از ساعت 8 صبح در مقابل دانشگاه تهران مستقر شده بودند حاضر گشته تا به این طریق همدردی خود را با زلزله زدگان اعلام کنند.

*توزیع رایگان هفته نامه حیات طیبه و تراکت تبلیغاتی با عنوان مرگ بر اسرائیل و رباخوار، به نشانی اینترنتی reba.ir از دیگر حاشیه های نماز جمعه این هفته تهران بود.

*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار :فرانک عابدنژاد - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/1735//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.