نماینده ولی فقیه در اذربایجان غربی گفت: همه فعالیت های کشور در سایه امنیت اتفاق می افتد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان افزود: امنیت موجود در استان در سایه تلاش های نیروهای مسلح بوده و کلیه فعالیتهایی که در حال انجام است به سبب این امنیت پایدار است.

وی تصریح کرد: دربین نیروهای نظامی و انتظامی دنیا، تنها نیروی مسلح ایران است که هنگام رژه از مقابل قرآن عبور میکنند که این نشان از خدمت آنها در مسیر رضای الهی بوده که این نیروهای خدمت گذار برای کشور در واقع سربازان توحید و قرآن هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه تامین امنیت استان به لحاظ استراتظژیک و نظم برقرار شده در سایه تلاش های نیروهای مسلح است اظهار کرد: آحاد مردم نیز به سبب این فعالیت ها قدردان زحمات نیروهای نظامی و انتظامی هستند.

حجت الاسلام قریشی ضمن قدردانی از زحمات پلیس در برقراری نظم طی برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان گفت:  در طول دهه اول محرم با تلاش های این نیروهای خدوم مردم توانستند با آرامش به عزاداری بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه همه اعمال انسان در محضر خداوند برای رسیدگی در قیامت ثبت و ظبط می شود تصریح کرد: از ثواب کلیه اعمال خیری که به سبب امنیتی که در شهر و کشور ایجاد کرده اند نیروهای نظامی و انتظامی نیز بهره مند می شود.

به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم  نمایشگاه توانمندی های انتظامی استان افتتاح شد.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.