به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ جعفر آژنگ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود مولفه های وقوع جرم از جمله بیکاری و آسیب های اجتماعی، توانستیم سرقت ها را در استان کردستان مهار کنیم.
وی با اشاره به اینکه در حوزه مواد مخدر تمرکز بر باندها و خرده فروش ها بوده است، افزود: در این مدت میزان کشفیات مواد مخدر در این استان 76 درصد افزایش یافته است.
سرهنگ آزنگ تاکید کرد: در این مدت میزان کالاهای قاچاق کشف شده از نظر ریالی 13 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان افزایش 40 درصدی جرائم در فضای سایبری یادآور شد: پلیس فتای کردستان 90 درصد از جرائم رخ داده در این فضا را کشف کرده است و مابقی نیز مربوط به استان های دیگر بود که به آن استان ها ارجاع داده شد.
جانشین فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: روزانه 600 تماس عملیاتی با پلیس 110 استان کردستان صورت می گیرد و تماس های مردم با پلیس در هفت ماه گذشته 2 درصد افزایش داشت ضمن اینکه یک درصد هم تماس های عملیاتی افزایش پیدا کرده است.
سرهنگ آژنگ اضافه کرد: با وجود نامناسب بودن زیرساخت بسیاری از جاده های استان، میزان فوت ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری در این مدت 9 درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به رخ دادن زلزله در استان کرمانشاه و وارد آمدن خسارت جانی و مالی گفت: نیروی انتظامی استان کردستان آمادگی لازم برای اعزام نیرو به این استان را دارد و منتظر درخواست استان کرمانشاه است.
سرهنگ آژنگ افزود: نیروی انتظامی کردستان با توجه به احساس شدن زلزله در این استان و خروج بسیاری از مردم از منازل خود تعداد زیادی از همکاران برای خدمات رسانی به مردم در ماموریت بودند.
خبرنگار: امید بهمنی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6108/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.