به گزارش ایرنا، دانش آموزان در کنار سایر قشرهای مردم ، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان و دیگر مسئولان مسیر یک کیلومتری چهار راه امیرکبیر تا چهار راه انقلاب را راهمپیایی کرده و مخالفت و انزجار خود را از هر نوع ظلم و استکبار علیه ملت های آزاده اعلام می کنند.
راهمپیان با سردادن شعار های 'حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل، زنجانی لار اویاخ دی انقلابا دایاخ دی، زنجانی لار قان ورر ولایت جان ورر، این همه لشگر آمده به عشق رهبر َآمده' ، خشم و نفرت خود را نسبت به استکبار جهانی و حمایتشان را از نظام جمهوری اسلامی و رهبرمعظم انقلاب اعلام کردند.
نسل کنونی انقلاب اسلامی در کنار دانش آموزان و جوانانی که در سال 57 انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و در سال 58 لانه جاسوسی را در سفارت آمریکا تسخیر کردند، حضور یافتند و با آنان برای مبارزه با استکبار هم پیمان شدند.
13 آبان برای ملت ایران یادآور اتفاقات تلخ و ناگوار بسیاری است است، از تبعیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تا شهادت 56 دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی تمامی این اتفاقات برای مردم ایران طعم تلخ استکبار و ظلم دولت خودکامه آمریکا علیه آنان را دارد.
اکنون پس از گذشت 38 سال، از تسخیر لانه جاسوسی، مردم زنجان در کنار دانش آموزان این پرچمداران جوان انقلاب اسلامی بار دیگر حضور یافته اند و تا اتحاد میان نسل های مختلف انقلاب در مبارزه با ظلم و استکبار را به نمایش بگذارند.
طبق برنامه قرار است مدیرکل آموزش و پژوهش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مراسم یوم الله 13 آبان سخنرانی کند.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.