فیروز رجائی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرحله اول جمع آوری کمک های نقدی مردم نوعدوست این استان برای کمک به مردم بی پناه میانمار اواخر شهریور و مرحله دوم نیز از 29 مهر تا 6 آبان امسال انجام شد.
وی یادآوری کرد: در این فراخوان 62 پایگاه ثابت و سیار این جمعیت با 461 نفر از داوطلبان و پرسنل در مناطق مختلف استان مستقر و نسبت به جمع آوری کمکها اقدام کردند.
رجائی افزود: چادرهای جمع آوری کمکهای نقدی جمعیت هلال احمر نیز در شهرستانهای زنجان، خدابنده، خرمدره، ابهر، طارم، ایجرود و ماهنشان، وجوه نقدی مردم را جمع آوری کرد و در صورت اعلام رسمی نسبت به تمدید این کار مبادرت خواهد شد.
وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر زنجان با توجه به اقدامات غیرانسانی و به دور از وجدان بشری علیه مسلمانان میانمار و بنا به تاکید دبیرکل این جمعیت و سازمان داوطلبان در راستای اهداف و برنامه های بشردوستانه، برای حمایت و همدردی با همنوعان و مردم بی دفاع میانمار اقدامات لازم در خصوص جذب کمک های مردمی را همزمان با سراسر کشور اجرا کرد.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان کرد: شماره حساب 99999 بانک های ملت، ملی، صادرات، رفاه کارگران، مسکن، دی، تجارت، سپه، شهر و آینده، برای واریز وجوه نقدی مردم تعیین شده بود.
به گفته وی، این کمک های نقدی پس از واریز به حساب جمعیت هلال احمر کشور و تهیه اقلام ضروری از طریق صلیب سرخ جهانی در اختیار مردم میانمار قرار می گیرد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.