نائب رئیس شورای شهر زنجان اشتغال را یکی از مشکلات اصلی جوانان این شهر خواند و گفت: بایستی با مشارکت دستگاه های متولی این مشکلات حل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمدنصیری، رئیس شورای شهر زنجان شهر زنجان با اشاره به جایگاه شورا ضمن گلایه از برخی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: متاسفانه بعضی از دستگاه‌ها به شورا نگاهی از بالا به پایین دارند.

وی با اشاره به اینکه شورا وظیفه دارد از دستگاه‌های اجرایی برای حضور در جلسات علنی دعوت کند، گفت: متاسفانه برخی از این دستگاه ها به این جلسات بی احترامی می کنند.

نصیری با اشاره به اصل نهم قانون اساسی که شوراها را ارکان تصمیم گیر در اداره کشور می نامند، ادامه داد: جلسات شورای شهر برای حل مشکلات مردم تشکیل می شود.

رئیس شورای شهر زنجان گفت: هیچ یک از نمایندگان شورا مخالف سرمایه گذاری سرمایه گذاران در زنجان نیستند ولی بایستی قوانین و مقررات رعایت شود.

در ادامه مسعود مرادخانی نائب رئیس شورای شهر زنجان اشتغال را یکی از مشکلات اصلی جوانان این شهر خواند و گفت: بایستی با مشارکت دستگاه های متولی این مشکلات حل شود.

وی یکی دیگر از دغدغه های شهر زنجان را جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی حواند و ادامه داد: پس از تعیین شهردار ایجاد راهکار برای جذب سرمایه گذار به استان از اولویت های کاری شورای شهر زنجان است. 

این مقام مسوول با تاکید بر اینکه بیشترین مراجعات به شورا حول محور اشتغال جوانان است، گفت: بسیاری از خانواده ها درگیر این مشکل هستند. 

این عضو شورای شهر زنجان نسبت بودجه های عمرانی به بودجه های جاری را 10 به 90 خواند و گفت: همین مساله بیانگر حجیم شدن بدنه دولت دارد.

وی در ادامه خواستار ایجاد زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذار به شهر زنجان شد و گفت: در دوره قبلی شورا اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.