صمد هاشملو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده تسهیلات بافت فرسوده شهر زنجان از طریق بانک مسکن پرداخت می شود و هم اکنون این مهم با توجه به سیاست های جدید بانک مرکزی در حال بازنگری است که به زودی در بسته های مختلف اعلام خواهد شد.
وی اظهار کرد: طبق این سیاستها سهمیه و شرایط جدید آن به متقاضیان اعلام خواهد شد و از طرفی کاهش سود نیز مورد توجه قرار گرفته است که تحقق آن می تواند نتایج بهتری را به دنبال داشته باشد.
هاشملو افزود: بانکهای رفاه و سپه نیز نسبت به پرداخت تسهیلات مبادرت می کنند که البته سهمیه اعلامی آنها در مقایسه با بانک مسکن بسیار محدود است.
وی ابراز کرد: موضوعی که باید به آن توجه داشت این است که تسهیلات بافت فرسوده شهر زنجان با سود 18 درصدی به متقاضیان پرداخت می شد و این موضوع از جمله علل استقبال نکردن شهروندان از تخصیص این نوع اعتبارات بوده است.
این مسئول ابراز کرد: در صورت کاهش نرخ تسهیلات بافت فرسوده می توان به ترغیب و تشویق مردم برای بازسازی بافت فرسوده اقدام کرد.
وی خاطرنشان کرد: تحقق این مهم می تواند به اشتغالزایی و احیا و بهسازی بافتهای هدف و تولید مسکن در شهر زنجان منجر شود.
به گزارش ایرنا، مدیر امور شعب بانک مسکن استان زنجان نیز پیش از این اعلام کرده بود، طی چهار سال گذشته یکهزار و 54میلیارد و 568 میلیون ریالی در قالب مسکن مهر، بافت فرسوده و مسکن روستایی به متقاضیان در این استان پرداخت شده است.
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.