سرهنگ برزو مهدیخانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برنامه های نیروی انتظامی ابهر به این مناسبت افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، مسابقه قرآنی و دینی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه هایی است که روزهای 14 و 15 مهر در ابهر برگزار می شود.
وی با بیان اینکه شعار دومین روز هفته نیروی انتظامی پلیس، اقتدار، کارآمدی و حرفه ای گرایی نام دارد، اظهار کرد: در این روز جشنواره های فرهنگی، مسابقات ورزشی کارکنان ناجا، تجلیل از فرماندهان نمونه، تقدیر از کارکنان پایور و وظیفه برگزار خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر خاطرنشان کرد: گردهمایی و نشست با مدیران شرکت های مراقبتی، رئیسان حراست و مراکز اقتصادی و تجاری و نشست تخصصی و هم اندیشی فرماندهان و روسای کلانتری ها و پاسگاه ها با شوراهای اسلامی، ائمه جمعه و صنف های اقتصادی و تجاری از برنامه هایی است که برای سومین روز از هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: نشست تعاملی با دستگاه های اجرایی، دولتی و قوه قضاییه و نمایشگاه بصیرت افزایی با محوریت موضوع های تربیتی، اخلاقی و اجتماعی کارکنان نیز نمونه هایی از برنامه های روز چهارم هفته نیروی انتظامی است.
سرهنگ مهدیخانی بیان کرد: برنامه های روز پنجم با شعار پلیس؛ قانون گرایی، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار برگزار خواهد شد و برگزاری مانور شهری موتور سیکلت سواران قانونمند، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک و مانور موتورسیکلت سواران از برنامه های این روز است.
6085/7324
خبرنگاران: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.