به گزارش ایرنا، سرهنگ برزو مهدیخانی روز جمعه در نشست با اصحاب رسانه ابهر، افزود: طرح های ناجا برای برگزاری هرچه با شکوه تر عزاداری امام حسین (ع) آماده اجرا است و همانند گذشته به صورت شبانه روزی پای کار خواهیم بود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده در روزهای تاسوعا و عاشورا، بیان کرد: از همه مردم خواستاریم با خدمت گزاران خود حداکثر همکاری را داشته و از پارک خودروهای خود در خیابان های اصلی شهر در ساعات عبور دسته های عزاداری خودداری کنند.
سرهنگ مهدیخانی با اشاره به بازگشایی مدارس، تصریح کرد: در طرح مدارس ناجا شهرستان ابهر نیروهای انتظامی از همه پرسنل صف و ستادی خود جهت برقراری امنیت دانش آموزان استفاده کرده است و ماموران ناجا در مقابل درب مدارس در صبح و بعد ازظهر حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به فصل برداشت محصول انگور، یادآور شد: کشاورزان برای خشک کردن کشمش تیزابی و آفتابی خود از حریم جاده ها و آزاد راه استفاده نکنند که این امر خطر آفرین و غیر قانونی است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به طرح برخورد با راکبان موتور سوار متخلف، خاطرنشان کرد: در بیشتر تصادف های جاده ای و درون شهری یک طرف تصادف موتور سوارانند که متاسفانه بیشتر فوتی های اینگونه حوادث نیز موتور سواران هستند که فاقد گواهینامه، کلاه ایمنی و بیمه هستند.
سرهنگ مهدیخانی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا، تاکید کرد: در آینده با اجرای کامل طرح مبارزه با قاچاق های عمده و کانتینری شاهد کاهش قاچاق کالا خواهیم بود.
وی افزود: سامانه 197 بصورت شبانه روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر همشهریان گرامی از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ابهر می باشد، علاوه برای این شهروندان می توانند با شماره تلفن 02421833734 و یا با مراجعه حضوری به دفتر نظارت همگانی بازرسی فرماندهی انتظامی ابهر واقع در بلوار اثیرالدین نظرات خود را ارائه دهند.
7324/6085
خبرنگار : اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.