به گزارش ایرنا، رباب موحد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از انتشار این فیلم و پیگیری های کارشناسان این اداره کل مشخص شد که پدر و مادر هر 2 معتاد متجاهر بودند که برای ترک اعتیاد به مرکز کمپ اعتیاد معرفی شدند.
وی اظهار کرد: این خانواده دارای چهار دختر 16، 10، هشت و چهار ساله هستند که به دلیل اعتیاد والدین به مرکز نگهداری دختران بهزیستی زنجان تحویل داده شده اند.
موحد افزود: بر این اساس تا زمان ترک اعتیاد والدین و داشتن صلاحیت لازم برای نگهداری فرزندان، این دختران در مرکز یاد شده نگهداری خواهند شد و در این ارتباط مشکلی وجود ندارد.
وی بیان کرد: این اداره کل از هیچ کمکی برای رفع مشکل این خانواده از قبیل اجاره مسکن دریغ نخواهد کرد و مساعدت های لازم را انجام خواهد داد.
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: بر این اساس توصیه می شود شهرندان در صورت مشاهده چنین مسائلی موارد را به خط اورژانس اجتماعی 123 بهزیستی اطلاع دهند تا مداخلات روانی اجتماعی را قبل از اقدمات قضایی و انتظامی و حتی در کنار این نوع مداخلات جایگزین کند.
به گزارش ایرنا، روز گذشته فیلمی از آواره شدن خانواده ای در منطقه بی سیم زنجان در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن ادعا شده بود اثاثیه منزل این خانواره به دلیل ناتوانی در پرداخت کرایه در داخل کوچه قرار داده شد است.
اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی 123، تیم سیار اورژانس خدمات اجتماعی سیار و پایگاه اجتماعی است.
خودروهای خدمات سیار و خط تلفن 123 بصورت 24ساعته آماده پاسخگویی به عموم مردم و دریافت تماس های عموم و مداخله در بحران است.
هم اکنون پنج خودروی خدمات سیار در شهرستانهای زنجان، ابهر،خرمدره و خدابنده آماده ارائه خدمات و مداخله در بحران و کمک به افراد آسیب دیده اجتماعی هستند.
سال گذشته 2 هزار و پنج مورد تماس عمومی با خط تلفن اورژانس 123 زنجان ثبت شد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.