به گزارش ایرنا، جواد رحمتی شامگاه سه شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان افزود: ما خواهان واگذاری فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی در قالب تبصره سه و بسترهای قانونی به بخش خصوصی بودیم.
وی یادآورشد: مدیران فکر می کنند که شان و منزلت آنان در فضای اداری زیاد است و این واگذاری جایگاه آنان را تنزل می دهد.
رحمتی اظهار کرد: با این واگذاری می توان بخش خصوصی را توانمند و روند رقابتی دستگاه های اجرایی با این بخش ها در احداث هتل، سالن ورزشی و سایر فضاها را متوقف کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: نگاه دلسوزانه ای نسبت به بیت المال وجود ندارد و با وجود گذشت سه سال از آغاز روند اجرای ماده 27 قانون واگذاری، هنوز این تصور واگذاری فضاهای مازاد و نیمه تمام به بخش خصوصی شکل نگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از سال های آتی این نقدینگی برای تکمیل پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی وجود ندارد.
رحمتی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که مدیرانی تربیت کنیم که گویا در بخش خصوصی فعالیت می کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: دولت با این منابع موجود هیچ اقدامی نمی تواند در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی انجام دهد.
وی بهانه نبود مشتری برای واگذاری پروژه ها را غیر قابل قبول خواند و ادامه داد: تمام افتخار مدیران در این خلاصه می شود که برای دریافت اعتبار بیشتر به منظور تکمیل پروژه ها به دنبال چانه زنی باشند و اعتقادی به واگذاری آنها به بخش خصوصی ندارند.
رحمتی ناتمام ماندن پروژه ها را نشانه ناتوانی و ضعف مدیران خواند و بر لزوم چاره سازی مسئولان برای تبدیل این پروژه ها به طرح های موثرتر تاکید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: طی سال 94 و 95، 23 تبصره تغییر کاربری 23 هکتار زمین و پروژه که ارزش آنان حداقل به سه هزار و 500 میلیارد ریال می رسید، صادر شد اما در عمل حرکتی برای پیشبرد آنها انجام نگرفت.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.