به گزارش ایرنا، شاپور پولادی روز یکشنبه در نشست کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان ایلام اظهار کرد: این طرح ها شامل درخواست هایی در زمینه تغییر کاربری، توسعه بنا و الحاق به محدوده در شهرستان های ملکشاهی، بدره، مهران و دره شهر است.
وی یادآور شد: از مجموع طرح های درخواستی چهار طرح مورد مخالفت اعضا قرار گرفت و 2 طرح نیز برای بررسی بیشتر به نشست بعدی کارگروه موکول شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام افزود: بررسی و تصویب طرح های توسعه و عمران شهری، طرح های جامع ناحیه‏ ای، طرح های بهسازی و نوسازی، مرمت بافت های قدیمی و فرسوده استان و همچنین وظایف مرتبط با اجرای آیین‏ نامه استفاده از اراضی و احداث بنا و تاسیسات در خارج از محدوده قانونی و حریم شهرها از جمله وظایف کارگروه امور زیربنایی است.
پولادی تاکید کرد: کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی از کارگروه های مهم زیر مجموعه شورای برنامه‏ ریزی و توسعه استان ایلام است.
وی به رعایت قانون در صدور مجوزها اشاره کرد و یادآور شد: ارائه مجوز به طرح هایی که بدون توجیه قانونی باعث بوجود آمدن رویه غلط شده و منجر به بروز مشکلات زیادی برای دستگاه های اجرایی می شود.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.