ناصر سلطان محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این سازمان طبق برنامه ریزی انجام گرفته تمهیدات لازم را برای جابجایی مسافران به ویژه دانش آموزان همزمان با بازگشایی مدارس در نظر گرفته است و مشکلی در این بخش وجود ندارد.
وی اظهار کرد: بر این اساس و برای ارائه خدمات بهتر، 30 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و ملکی بازسازی شده و علاوه بر آن 12 سایبان ایستگاه اتوبوس نیز قبل از آغاز مهر آماده سازی و نصب خواهد شد.
سلطان محمدی افزود: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان اتوبوس های این سازمان حداقل هشت و حداکثر در مدت 15دقیقه نسبت به جابجایی مسافران مبادرت خواهند کرد.
وی بیان کرد: برای رفاه شهروندان تمامی اتوبوس های این شرکت در اقصی نقاط شهر زنجان توزیع شده و در صورت نیاز بیشتر در هر منطقه، نسبت به افزایش ناوگان مبادرت خواهد شد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان ادامه داد: این در حالی است که بخشی از ناوگان اتوبوسرانی شهر زنجان فرسوده است و برای برطرف کردن این معضل باید نسبت به خرید اتوبوس های جدید اقدام کرد که در توان بخش خصوصی نیست.
وی خاطر نشان کرد: در صورت تامین منابع و اعتبارات لازم می توان نسبت به خرید اتوبوس های جدید اقدام کرد که خدمات رسانی به نحو مطلوبی تداوم یابد.
به گزارش ایرنا، ناوگان اتوبوسرانی این شهر مشکلی در جابجایی مسافران شهری ندارند و 160 دستگاه این ناوگان به مسافران شهری و حومه خدمات ارایه می دهند.
هم اکنون هر اتوبوس درون شهری به طور میانگین روزانه 600 تا 700 مسافر را جابجا می کند که این تعداد با بازگشایی مدارس به یک هزار نفر می رسد.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.