مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش پنجاه درصدی خدمات رسانی اتوبوس‌های تبریز گردی به میهمانان و مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، فرخ جلالی از افزایش میزان استفاده و رضایتمندی  گردشگران از خدمات ارائه شده توسط اتوبوس‌های تبریز گردی خبر داد و افزود: اتوبوس‌های تبریز گردی برای اولین بار در کشور جهت ایجاد حس و خاطره خوب از یک سفر برای گردشگران و مسافرین با توان اقتصادی متفاوت و تجربه‌ای به یاد ماندنی و منحصر بفرد در کلانشهر تبریز راه اندازی شده است.
 جلالی خاطرنشان کرد: استفاده از اتوبوس‌های گردشگری ایمن، راحت و مقرون بصرفه بوده و از بی نظمی در رفت و آمد و اتلاف وقت مسافران در سفرهای درون شهری جلوگیری می‌کند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تصریح کرد: در سال‌های گذشته روزانه تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس ویژه و مجهز  در ایام نوروز و تعطیلات تابستان  همه روزه از ساعت ۹  الی ۱۳ و بعد از ظهر از ساعت ۱۶ الی ۲۰  به صورت چرخشی در مسیرهای مشخص شده خدمات رایگان به میهمانان و شهروندان ارائه می‌کردند که این رقم در نوروز ۹۶ به ۳۰ دستگاه افزایش یافت که  جمعاً با احتساب ۲۳۱۰ ساعت فعالیت کاری، بیش از ۶۰ هزار نفر ساعت از اتوبوس‌های تبریزگردی استفاده کردند.
وی افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که امسال در حوزه خدمات اتوبوس‌های گردشگری انجام گرفت، استفاده از اتوبوسرانان مجرب و آموزش دیده در حوزه زبان انگلیسی و مباحث گردشگری بود که با توجه به انتخاب کلان‌شهر تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ تاثیر بسزایی در نحوه خدمات رسانی و جلب رضایتمندی بیشتر میهمانان نوروزی داشت.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان اظهار کرد: شکی نیست که کلان‌شهر تبریز در زمینه تاریخی و طبیعی قابلیت‌های زیادی دارد و این امر همت و مشارکت تمامی مسئولین و شهروندان و مخصوصاً ورود بخش خصوصی در راستای رونق صنعت گردشگری را می‌طلبد و تبریز ۲۰۱۸ فرصت مغتنمی است تا با همکاری بین بخشی سازمان‌ها در کلانشهر تبریز فعالیت در حوزه گردشگری بیش از پیش افزایش یافته و گام‌های بلندی در راستای توسعه و پیشرفت تبریز برداشته شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.