حسین سلطانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آسمان امروز این استان صاف تا قسمتی ابری است که از بعدازظهر، وزش باد با شدت بیشتری در برخی نقاط این استان حاکم خواهد شد.
وی اظهار کرد: وضعیت جوی روز سه شنبه این استان نیز صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود که از بعدازظهر نیز با افزایش ابر، وزش باد و ناپایداری های محلی به شکل بارش های پراکنده به وقوع خواهد پیوست.
سلطانی افزود: دمای هوای این استان از روز سه شنبه بین سه تا 6 درجه کاهش خواهد یافت و تا پایان هفته جاری هوای خنک تداوم خواهد داشت.
وی ابراز کرد: طی 24ساعت گذشته خیر آباد با 1 درجه و ماهنشان با 37 درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهر این استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 17 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت سه درجه افزایش نشان می دهد.
به گفته سلطانی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 17 و 36 درجه بود و پیش بینی می شود دمای بیشینه شهر زنجان امروز نیز بدون تغییر محسوسی 36 درجه بالای صفر باشد.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.