حسین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی امروز /یکشنبه/ این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید که سرعت آن در برخی نقاط بین 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت می رسد، پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: وزش باد طی روز دوشنبه نیز با شدت کمتری ادامه یافته و علاوه بر آن از بعدازظهر همین روز با افزایش پوشش ابر در اغلب مناطق استان ناپایداری های محلی و بارش های پراکنده به وقوع می پیوندد.
سلطانی افزود: بر این اساس دمای بیشینه شهر زنجان طی امروز و فردا بین 32 و 31 درجه سانتیگراد در نوسان و هوای خنک تری مستقر خواهد شد.
کارشناس هواشناسی استان زنجان ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با 10 درجه و ماهنشان و آببر طارم به صورت مشترک با 38 درجه بالای صفر خنک ترین و گرم ترین ایستگاه و شهرهای این استان بودند.
وی خاطرنشان کرد: دمای فعلی شهر زنجان 18 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت 2 درجه افزایش نشان می دهد و کمینه و بیشینه دمای شهر زنجان طی 24 ساعت گذشته بین 17 و 37 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.