محمدرضا آقاخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافرانی که در جاده های ارتباطی استان زنجان در تردد هستند در صورت داشتن هر انتقاد و پیشنهادی و مشاهده مشکلات می توانند موارد را به 30007070 سامانه سراسری وزارت راه شهرسازی پیامک کنند.
به گفته وی، این سامانه با هدف رسیدگی و نظارت جدی تر بر وضعیت مساجد و نمازخانه های بین راهی و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات هموطنان راه اندازی شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: همشهریان باید انتقادها وپیشنهادهای خود را با مشخصات مکانی دقیق به سامانه بیان شده ارسال کنند.
آقاخانی تاکید کرد: همه شرکت های مسافربری این استان موظف به تنظیم برنامه حرکت اتوبوس های بین شهری هستند تا با زمان اذان تداخل نداشته باشد.
وی یادآورشد: ستاد ساماندهی نمازخانه های بین راهی شامل نمایندگان دستگاه های ذی ربط به صورت منظم و مستمر طی سال از نمازخانه های بین راهی استان زنجان بازدید می کنند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مسایل و مشکلات این نمازخانه ها طی جلساتی به مدیران نمازخانه ها منعکس و آنها متعهد می شوند در نخستین فرصت نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، شهروندان در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از سوی شرکت های مسافربری و رانندگان مورد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 33462369، سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان به شماره 3000990091 برای بررسی اطلاع دهند.
استان زنجان پنج هزار و840 راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی، 974 کیلومتر راه فرعی است.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.