حمید دنیایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شاخص ترین برنامه پیش بینی شده برای هفته تعاون این استان، جشنواره تعاونی های برتر است.
وی یادآور شد: این برنامه روز چهارشنبه 15 شهریور در محل اتاق بازرگانی با حضور تعاونگران و مسئولان استان زنجان برگزار می شود.
دنیایی اظهار کرد: 245 تعاونی و اتحادیه در سامانه این اداره کل برای شرکت در جشنواره تعاونی های برتر ثبت نام کرده بودند که پس از ارزیابی 20 مورد از آنها انتخاب شدند.
مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از سوی شهرستان ها هم 10 تعاونی و اتحادیه برتر معرفی شده اند که در مجموع از 30 مورد از برترین ها تجلیل می شود.
وی خاطر نشان کرد: 2 شرکت از میان این تعاونی های برتر استانی هم به عنوان تعاونی های برتر ملی انتخاب شده اند.
دنیایی ادامه داد: شرکت داروسازان زنجان و تلاشگران کفش هیدج در سطح کشور نمونه ملی انتخاب شده اند که روز دوشنبه در مراسم ملی تجلیل می شوند.
مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از دیگر برنامه های هفته تعاون، برپایی نمایشگاه فن بازار تعاون است که با تلاش نمایندگی خانه تعاونگران کشور در این استان برگزار می شود.
وی زمان برپایی این نمایشگاه را از 11 تا 16 شهریور اعلام کرد و از حضور تعاونی های بخش های مختلف در این فن بازار برای عرضه محصول و یافتن سرمایه گذار خبر داد.
دنیایی به برگزار مسابقه بزرگ هفته تعاون اشاره و اضافه کرد: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را در زمینه های عکس، عکس نوشته، نرم افزارهای کاربردی، داستان کوتاه و پویا نمایی از 15 شهریور تا 30 آبان امسال به دبیرخانه آن در اداره کل ارسال کنند.
مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان همزمان با میلاد حضرت پیامبر اکرم(ص) در 15 آذر برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این جشنواره جوایزی همچون یک هدیه 10 میلیون ریالی، سه هدیه پنج میلیون ریالی، پنج هدیه 2 میلیون ریالی و 300 جایزه به ارزش 500 هزار ریال از محصولات تولیدی تعاونی ها اعطا می شود.
به گفته دنیایی رژه تعاونی های تاکسیرانی و حمل و نقل از محل نماز جمعه با جابجایی رایگان نمازگزاران پس از اقامه نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته تعاون است.
11 تا 17 شهریورماه امسال به عنوان هفته تعاون در کشور نامگذاری شده است.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.