به گزارش روز جمعه ایرنا، اسدالله درویش امیری در سیزدهمین جشنواره شهید رجایی استان افزود: گاهی یک تنگ نظری دهها و صدها خدمات و تلاش صادقانه یک دستگاه را زیر سوال می رود.
وی یادآوری کرد: رجایی و باهنر شدن کار آسانی نیست و هر کسی نمی تواند اداعا کند که رجایی و یا شبیه آن باشد و از طرفی هفته دولت بهترین فرصت برای دستگاههای اجرایی که از درون خود را نقد کرده و ضعف ها و نقاط قوت را به درستی تشخیص دهند.
درویش امیری افزود: اشتباه بزرگی که در ذهن برخی کارکنان و مدیران شکل گرفته این است که خود را با فعالیت های بخش خصوصی و در آمدهای این بخش مقایسه می کنند.
وی بیان کرد: ر این اساس باید زمینه توسعه و پیشرفت ایجاد اشتغال و افزایش تولید را از مجرای بخش خصوصی فراهم کرد و بارها گفته شده که امروز برای توسعه کشور و این استان باید به ظرفیت بخش خصوصی تکیه کرد.
این مسئول اظهار کرد: مدیری نمونه به شمار می رود که موانع کار و فعالیت مردم و سرمایه گذار را برطرف کرده و به ایجاد شغل،سرمایه گذاری و حل مشکلات این بخش به موقع و با سرعت تصمیم گیری وارد شود.
دروییش امیری افزود: ملاک دستگاه و یک مدیر موفق خدمات دهی مطلوب به کارکنان به مردم و ارباب رجوع بوده و امروز بخش خصوصی از بدنه برخی دستگاههای اداری دلخور و گاهی ناراضی هستند.
وی یادآوری کرد: مدیران باید بر رفتار کارکنان نظارت داشته و موتور محرکه دستگاههای اجرایی باشند، اجازه ندهند بدنه اداره بدون برنامه باشند و گرفتار روزمرگی شوند.
مقام عالی استان ادامه داد: دولت دوازدهم همزمان با آغاز برنامه ششم فعالیت خود را آغاز کرده و توسعه همه جانبه کشور و استان ها باید متکی بر این برنامه باشد.
وی بیان کرد: در هفته دولت امسال در این استان 638 پروژه عمرانی به ارزش 346 میلیارد تومان در شهرهای این این استان به بهره داری رسید.
درویش امیری افزود: گاهی احساس می شود به دلیل عدم تصمیم گیری به موقع مناسب مدیران کار و پروژه ها بر زمین می ماند و به این موضوع باید توجه کرد.
وی اظهار کرد: یکی از تعهداتی که رئیس جمهوری در سفر سال 93 به این استان وعده داده بود، گاز رسانی به روستاهای این استان بود و هم اکنون هیچ شهرنشینی بدون گاز به سر نمی برد و در هفته دولت نیز 63 روستا گاز رسانی شد و هم اکنون امروز با افتخار می گوییم 78 درصد مردم مناطق روستایی استان از نعمت گاز برخودارند.
استاندارزنجان گفت: بر این اساس اگر با این سرعت روند گاز رسانی انجام شود، تا پایان سال 90 درصد مردم مناطق روستایی از نعمت گاز بهره مند می شوند و دستاورد مهمی است.
وی خاطر نشان کرد: طی این هفته 355 میلیارد تومان طرح های تولیدی و اقتصادی این استان به بهره برداری رسید و نکته مهمی که وجود دارد به بار نشستن طرح های دانش بنیان بوده و علاوه بر آن در حوزه صنعتی معدنی و کشاورزی و نیز طرح هایی که مورد بهره برداری شدند 575 شغل مستقیم از طریق این شرکت ها مشغول به کار شدند و 1184 شغل نیز غیر مستقیم بوده است.
درویش امیری افزود: در این استان طرح صنعتی وجود دارد که تا کنون 850 میلیارد تومان هزینه شده و تا تکمیل این طرح هزار میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی سرمایه گذاری می شود و بیش از 1200 شغل ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: برای ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان زنجان در جشنواره شهید رجایی در مجموع 6 هزار و 700 نفر ساعت زمان صرف شده است.
شهرام طهماسبی خاطر نشان کرد: پنج دستگاه اجرایی در گروه خود به عنوان دستگاه برتر ،سه دستگاه اجرایی در بعد شاخص عمومی و سه دستگاه دیگر نیز در بخش شاخص اختصاصی انتخاب شده است.
به گفته وی، 2 دستگاه اجرایی از نظر ارزیابی عملکردها در حوزه اقامه نماز به عنوان و یک دستگاه هم در حوزه اقتصاد مقاومتی برگزیده شد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی*** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.