سجاد صنعتی منفرد، روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار، طرح های بهره برداری شده طی این هفته را 9 طرح هادی شامل بهسازی و آسفالت معابر روستایی، 9 طرح مقاوم سازی مسکن روستایی با تسهیلات مقاوم سازی و کمک های بلاعوض بنیاد مسکن و 2 طرح خانه عالم روستایی ذکر کرد.
وی یادآوری کرد: چهار واحد مسکونی روستایی برای خانوارهای دارای حداقل 2 معلول بهزیستی و یک طرح احداث واحد مسکونی برای خانوار تحت پوشش بهزیستی در مجموع با 25 میلیارد و 790 میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
صنعتی منفرد افزود: اقدامات انجام شده در توسعه و عمران و آبادانی روستاها به ویژه در دولت یازدهم، تحولات چشمگیری را در این مناطق موجب شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان ادامه داد: با فرمان امام و بینش عمیق ایشان در تاسیس این نهاد انقلابی خدمت به محرومان سرلوحه امور بنیاد مسکن قرار گرفت و بر این اساس بنیاد مسکن با توانمندی های فراوان و نیروهای متخصص و با تجربه همواره در انجام وظایف محوله از سوی نظام عملکرد شایسته ای داشته است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون بنیاد مسکن استان زنجان با تعریف و طراحی طرح های شاخص در زنجان مانند پردیس سینمایی گاوازنگ، منطقه گردشگری زنجانرود همچنین سایت تفریحی گردشگری قره داغ زنجان در راستای توسعه استان گام برداشته است.
به گفته وی، با توجه به اساسنامه بنیاد مسکن مسیر همکاری با سازمان ها و دستگاه های اجرایی دیگر برای بنیاد مسکن هموار است.
به گزارش ایرنا، بر اساس سرشماری سال 95، جمعیت این استان در نقاط شهری 711 هزار و 177 و در نقاط روستایی 346 هزار و 284 نفر شمارش شده است و استان 905 روستای دارای سکنه دارد که از این تعداد 730 روستا بالای 20 خانوار هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.