به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، اسدالله درویش امیری در سفر به خدابنده به مناسبت هفته دولت، در دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم این شهرستان با بیان اینکه ابالغ بر 92 میلیارد ریال اعتبار برای بهره برداری و با آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و صنعتی شهرستان خدابنده در هفته دولت امسال هزینه شده است، افزود: در حوزه بهداشت و درمان اقدامات مهمی در این شهرستان انجام شده است به طوری که در بین هشت شهرستان استان بیشترین توجه را طی 2 سال گذشته در این بخش در خدابنده شاهد بودیم.
وی با بیان اینکه، طی چهار سال گذشته اقدامات مهمی در حوزه عمران روستایی شهرستان خدابنده انجام شده است، اظهار کرد: یک هزار و 200 میلیون ریال در چهار سال گذشته برای توسعه عمران روستایی این شهرستان اختصاص یافت و برخی پروژه های راکد نیز تعیین تکلیف شده و به بهره برداری رسیدند که یکی از آن ها سیلوی ذخیره سازی غلات بود که امروز به مرحله بهره بردای رسید.
درویش امیری با بیان اینکه ایجاد فضای همدلی، آرامش و امنیت، موجب هموار شدن مسیر توسعه استان شده است، افزود: بیش از 25 هزار میلیارد ریال طرح صنعتی و معدنی در سطح استان در دست اجرا است و یک طرح صنعتی نیز به ارزش هشت هزار و 500میلیارد ریال با مشارکت بانک ها در استان در حال تکمیل است.
استاندار زنجان به اهمیت شهرستان خدابنده در ایجاد زمینه توسعه در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این شهرستان از ظرفیت های بالایی برای توسعه و وسعت جغرافیایی زیادی برخوردار است.
وی در ادامه با بیان اینکه بیش از 400 هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، افزود: رویکرد دولت به دلیل حجم بالای پروژه های نیمه تمام، عدم تعریف پروژه جدید است، از این‌رو پی گیری های جدی برای دریافت کد بودجه ای جهت احداث بیمارستان شهرستان خدابنده صورت گرفت.
درویش امیری در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط ایجاد شده برای لغو پرواز های حج از زنجان اشاره کرد و یادآور شد: به دلیل بدقولی شرکت هواپیمایی کشور عربستان، سازمان هواپیمایی کشور برخی از پروازهای استانی را لغو و جایگزین کرده بود که به دلیل تامین رفاه و آسایش حجاج استان، با رایزنی زیاد این پرواز ها مجدد دایر شد.
استاندار زنجان با بیان اینکه، ایجاد فضای مناسب جهت حضور سرمایه گذاران، همواره یکی از دغدغه های مدیریت استان است، افزود: تمامی ظرفیت ها برای بهره گیری مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاران بکارگیری می شود.
گفتنی است استاندار زنجان امروز /یکشنبه/ در چهارمین روز از هفته دولت به منظور بهره برداری از چند پروژه کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و درمانی و نیز دیدار با جمعی از مردم خدابنده به این شهرستان سفر کرد.
7312/8068
دریافت: حسن اکبری** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.