فرماندار زنجان گفت: در هفته دولت 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتباری بالغ بر 116 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش  ایلنا رسول بیات، فرماندار زنجان امروز دو شنبه (30 مرداد) در جمع  خبرنگاران،  اظهار کرد: از (2 تا 8 شهریور) به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است و این نامگذاری به جهت شهادت شهید درجایی و باهنر به عنوان نمادهای بارز صداقت، سلامت، سادگی و خدمت به ملت بودند.

بیات،  با بیان اینکه این ایام بهانه ای است که دولتمردان به ارائه برنامه ها و خدمات خود بپردازند، ادامه داد: در سوم شهریور همایش پیاده روی مردم زنجان در راستای افزایش نشاط و شادابی جمعی برگزار می شود.

فرماندار زنجان، در ادامه  با اشاره به جشنواره ملی آش ایرانی در هفته دولت، اظهار کرد: جشنواره روستایی هم در شهریور امسال برگزار می شود.

بیات، همچنین  به تحلیف شورای جدید شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: از اول شهریور اعضای شورای پنجم کار خود را آغاز خواهند کرد.

این مقام مسئول در زنجان  ادامه داد: در هفته دولت 454 پروژه در سطح شهرستان زنجان با اعتبار 116 میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار زنجان،  با بیان اینکه هفت پروژه در فرودگاه زنجان با هفت میلیارد تومان اعتبار در این هفته افتتاح می شود، گفت: پروژه های افتتاحی هفته دولت در حوزه های صنعت و معدن، آب و فاضلاب، کشاورزی و آسفالت ریزی خواهد بود.

بیات در بخشی از سخنان  خود ، خاطرنشان کرد: از پروژه های سطح زنجان 2 پروژه کلنگ زنی و 12 پروژه افتتاح در حوزه شرکت گاز، 11 پروژه افتتاح در حوزه شهرداری، 9 مورد افتتاح در بخشداری مرکزی، در بخشداری زنجان‌رود 43 مورد، بخشداری قره پشتلو 40 مورد، در حوزه توزیع برق 294 مورد افتتاح، نوسازی مدارس و آموزش و پرورش 5 پروژه قابل افتتاح، آب و فاضلاب شهری و روستایی 5 پروژه خواهد بود.

این مقام مسئول  در پایان سخنان خود ،  از واگذاری شهرک های صنعتی برق و الکترونیک در این هفته خبر داد و گفت: در حوزه بهسازی و آسفالت معابر روستایی 7 پروژه افتتاح و کلنگ زنی، جهاد کشاورزی 8 پروژه افتتاحی و 4 پروژه راه و شهرسازی کلنگ زنی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.