به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، مسیح اله سلطانی در جلسه شورای اجتماعی که با حضور استاندار زنجان برگزار شد، اظهار کرد: شد: در استان زنجان ۶۴ برنامه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی توسط دستگاه های اجرایی اجرا شده است، که در این میان استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و ایجاد هماهنگی در روند اقدامات دستگاه ها در مناطق حاشیه نشین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی به اجرای طرح تقسیم کار ملی برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای اجرای طرح تقسیم کار ملی، ۱۲ میلیارد ریال اعتبار به استان زنجان اختصاص یافته است .
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ادامه داد: اجرای طرح تقسیم کار ملی با اولویت مقابله با اعتیاد، طلاق، مفاسد اجتماعی و اخلاقی یک موضوع فرابخشی است که در این زمینه در استان زنجان ۱۰ دستگاه اجرایی مسئولیت اجرای این طرح را به عهده دارند.
سلطانی تصریح کرد: حمایت از طرح های دستگاه های اجرایی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، حمایت از حضور تشکل های مردمی و خیرین، ارتقاء سواد رسانه ای و فضای مجازی، توانمند سازی اجتماعی، اجرای فعالیت های پژوهشی اندیشه ورزی و فعالیت های رسانه ای در کاهش معضلات اجتماعی موثر است.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717832
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.