به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان، در این همایش مدیران باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان فعالیت های زیست محیطی این باشگاه و 'گاندو' نماد محیط زیستی باشگاه را تشریح کردند.
همچنین در این همایش لاک پشت ماندنی از زنجان و تمساح گاندو از اصفهان به عنوان تجربه موفق در ترویج محیط زیست از طریق فوتبال معرفی شدند.
در این مراسم پیراهن باشگاه فوتبال ذوب آهن اصفهان با امضای بازیکنان این تیم لیگ‌برتری و قلعه‌نویی سرمربی ‌تیم به فرماندار زنجان و تندیس ویژه باشگاه ذوب آهن اصفهان نیز به سمن سرو رویان اشراق زنجان اهدا شد.
لاک پشت ماندنی و تمساح گاندو به همراه نمادهای قطره طلا و درخت ارس، امروز نیز میزبان عموم مردم زنجان در مجموعه فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان (کارخانه کبریت سابق) هستند.
اجرای موسیقی زنده، مسابقه همراه با جوایز ، آئین فرش سبز، آش سنتی زنجان، نورافشانی و هنرنمایی عروسک های محیط زیستی از جمله برنامه های جشن امروز در محل یاد شده خواهد بود.
این همایش توسط سمن سرو رویان اشراق با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان و همکاری فرمانداری زنجان، ادارات کل منابع طبیعی و محیط زیست این استان برگزار شد.
7320/8068
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.