سرهنگ جعفر کردلو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس زنجان در این عملیات موفقیت آمیز، موفق به کشف و ضبط 56 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شد.
وی اظهار کرد: در پی تلاش های اطلاعاتی به عمل آمده ، یک باند از قاچاقچیان مواد مخدر که با شیوه های گوناگون به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به مرکز و غرب کشور می اقدام می کردند مورد شناسایی قرار گرفتند.
کردلو افزود: در ادامه تحقیقات انجام گرفته، مشخص شد این افراد قصد دارند یک محموله مواد مخدر را که از استان های جنوبی کشور بارگیری کرده و در حال انتقال آن به استان های غربی می باشند ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیاتی ضربتی و هوشمندانه و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک دستگاه خودرو کامیونت یخچال دار حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کنند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو مقدار 56 کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود 3 نفر از اعضای این باند دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به آنان نیز توقیف شد.
کردلو افزود: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس می تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سودا گران مرگ باشد.
به گزارش ایرنا ، از ابتدا سالجاری تاکنون بیش از 660 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف و ضبط شد که بیش از 90 درصد آن تریاک بود.
پارسال نیز بیش از یک تن انواع مواد مخدر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان کشف و ضبط شد.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.