سرهنگ مجتبی موهبتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس این شهرستان شب گذشته هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو آریسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودرو لوازم قاچاق و فاقد مجوز گمرکی شامل لوازم جانبی تلفن همراه از قبیل برچسب شیشه ‌ای، گارد، اسپیکر، پاور بانک و شارژر، قاب ژله‌ ای کشف شد.
وی گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

* کشف حدود 18 کیلو مواد مخدر در جنوب خراسان رضوی
به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان های گناباد و بجستان در جنوب استان خراسان رضوی 17 کیلو و 480 گرم تریاک از سه دستگاه خودرو در این شهرستانها کشف شد.
فرمانده انتظامی گناباد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده گناباد به بجستان به یک دستگاه خودرو پژو 405 که از زاهدان به مقصد یکی از استانهای شمال کشور در حرکت بود، مشکوک شده و در بازرسی از آن هشت کیلو و 580 گرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ علی اکبر کیانی افزود: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.
فرمانده انتظامی بجستان نیز گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان پس از تعقیب و مراقبت یک دستگاه خودرو پژو 405 را متوقف و در بازرسی از آن هشت کیلو گرم تریاک کشف کردند.
سرهنگ قدیر مصرخانی افزود: ماموران مزبور همچنین هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بجستان به گناباد به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک شده و در بازرسی از آن 900 گرم تریاک کشف کردند.
وی اظهار کرد: در ارتباط با این کشفیات 2 نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
شهرستانهای گناباد و بجستان به ترتیب در 287 و 278 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارند.
2095/8145/7500/ 6053
خبرنگاران: علیرضا حسن زاده و حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.