مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، گفت: دومین همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی در آموزه‌های رضوی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زنجان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان امروز چهارشنبه (28تیر) در جمع خبرنگارن با اشاره به برگزاری دومین همایش علمی پژوهشی کرامت انسانی در آموزه های رضوی ، در استان زنجان ، گفت: سخنران این مراسم وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خواهد بود.

مقدم، با بیان اینکه  بیش از 60 مقاله به این جشنواره ارسال شده است ، گفت: هدف از برگزاری این همایش استان زنجان پیش قدم در کرامت انسانی باشد.

وی،  با اشاره به برگزاری جشنواره استانی مطبوعات و رسانه در استان زنجان ، گفت: اختتامیه سومین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان زنجان همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود.

مقدم ، همچنین  دراین خصوص تاکید کرد: هدف از برگزاری ا جشنواره مطبوعات و رسانه ارتقاء تولیدات خبری  و شناسایی نقاط ضعف و قوت و بررسی آسیب‌های رسانه‌ها در راستای توسعه و رشد مطبوعاتی استان بوده است.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان، آثار رسیده به دبیرخانه را 356 از 86 نفر اعلام کرد و یادآور شد: بیشترین آثار رسیده در حوزه گزارش خبری 81 اثر با شرکت 41 نفر بوده است.

مقدم در بخشی از سخنان خود، خبر ار حمایت پایان نامه ها با موضوع فرهنگ و هنر داد و گفت: حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف هم دراین حوزه خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.