به گزارش ایرنا، محمودرضا حقی فام روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، افزود: به طور متوسط در سطح کشور 900 دقیقه خاموشی برای هر مشترک اعمال می شود.
معاون هماهنگی شرکت مادر تخصصی توانیر یادآور شد: در سایر کشورهای صنعتی به طور متوسط خاموشی ها طی سال 21 دقیقه است.
حقی فام با بیان اینکه شاخص تلفات انرژی در کشور 11 درصد است، تاکید کرد: برای کاهش این آمار هدف گذاری های لازم انجام شده است.
وی افزود: هر درصد کاهش تلفات برق، 2هزار و 500 میلیارد ریال صرفه جویی برای کشور به همراه خواهد داشت و می توان این هزینه را برای گسترش و نوسازی شبکه توزیع صرف کرد.
معاون هماهنگی شرکت مادر تخصصی توانیر تاکید کرد: توسعه دولت الکترونیک از دیگر برنامه های اولویت دار، این شرکت است و بنا داریم تا خدمات الکترونیکی مشترکان را تا حد امکان گسترش دهیم.
حقی فام اضافه کرد: نزدیک به یک سوم درآمد شرکت توانیر وصول نشده و دولت برای وصول مطالبات این شرکت، همکاری های لازم را انجام دهد، چرا که پرداخت نشدن مطالبات باعث مشکل افزایی در امور خواهد شد.
وی گفت: با شرکت های بزرگ در حوزه های مختلف مذاکره کرده ایم و با برخی از آنها آماده عقد قرارداد همکاری هستیم.
معاون هماهنگی شرکت مادر تخصصی توانیر تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف شرکت، در سطح کشور دنبال جذب منابع داخلی و خارجی هستیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در ادامه گفت: استان زنجان شاهراهی برای انتقال انرژی برق کشور به شمار می آید و باید رویکردهای شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در همین راستا برنامه ریزی شود.
جواد رحمتی افزود: اولویت اساسی زنجان توسعه شاخص های صنعتی است و صنعت برق نیز حلقه مهمی از این توسعه محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، در این مراسم، علیرضا علیزاده به عنوان مدیر جدید شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان معرفی و از خدمات هفت ساله عادل کاظمی، مدیر قبلی این شرکت تقدیر شد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.