غلامحسین احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نصب تجهیزات بازی شهربازی شمار یک شهر زنجان سال 94 و با مشارکت بخش خصوصی آغاز شد اما با توجه به بروز اختلافاتی بین 2 سرمایه گذار این طرح، تاخیراتی در انجام این کار بوجود آمد و در نهایت این کار با حضور یکی از سرمایه گذاران ادامه یافت.
وی اظهار کرد: طبق قرار داد منعقد شده مقرر شده بود 18 دستگاه بازی برای شهربازی شماره یک زنجان نصب شود که طی رایزنی های انجام گرفته این تعداد به 23 دستگاه بازی افزایش پیدا کرده است.
احمدی افزود: هم اکنون 12 دستگاه بازی در شهربازی شماره یک شهر زنجان مطابق با استانداردها نصب و یا در حال بهره برداری است و از این تعداد 2 دستگاه بازی به شهرداری اختصاص دارد و مابقی توسط سرمایه گذار بخش خصوصی است.
وی بیان کرد: از مجموع دستگاه های نصب شده سه دستگاه به بزرگسالان و 9 دستگاه دیگر نیز به کودکان و نوجوانان اختصاص دارد و علاقه مندان می توانند از آنها استفاده کنند.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان ادامه داد: در واقع فاز اول نصب تجهیزات شهربازی شماره یک به پایان رسیده اما فاز دوم اجرای طرح و نصب تجهیزات آن همچنان ادامه دارد و در تابستان سال آینده به طور کامل به پایان می رسد.
وی بیان کرد: در گذشته تجهیزات مورد استفاده این شهربازی فرسوده بوده و یا قدمت بالایی داشتند که با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی دستگاه های جدیدمطابق با استاندارها نصب شده است.
احمدی افزود: چرخ فلک شهربازی نیز به مدت چهار سال و به دلیل نداشتن گواهی استاندارد غیر فعال شده بود که تلاش می شود تا پایان امسال این وسیله نیز به بهره برداری برسد.
معاون خدمات شهری شهردار زنجان خاطرنشان کرد: طبق قرار داد تعهدات پیمانکار برای سرمایه گذاری این پروژه سه میلیارد تومان بوده و بر این اساس این سرمایه گذار باید بابت هزینه های که برای نصب تجهیزات انجام داده فاکتور و اسناد مثبت به شهرداری زنجان ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: شهربازی شمار یک زنجان در تمامی ایام از ساعت 16 تا 24 آماده استفاده علاقه مندان است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.