به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز پنجشنبه در مراسم معارفه و تکریم مدیران کل دیوان محاسبات استان زنجان افزود: نظام اداری و اجرایی کشور در همه سطوح به نقش سازنده و اساسی دیوان محاسبات اذعان دارد.
وی یادآورشد: نوع مصرف ثروت ملی که در اختیار نظام اجرایی کشور قرار دارد، برای ایجاد اشتغال و رونق تولید باید مورد کنترل قرار گیرد.
درویش امیری ادامه داد: دیوان محاسبات نقش سنگینی در سالم سازی محیط های اداری کشور دارد و مسئولان باید از لغزش نیروهای انسانی و محیط اداری جلوگیری کنند.
استاندار زنجان گفت: نظام جمهوری اسلامی یک حاکمیت اسلامی است و باید نظام اداری آن از هر نوع فساد و لغزشی دور باشد.
وی خاطر نشان کرد: گاه پاک و سالم نگاه داشتن محیط ها و فضاهای اداری به مانعی برای پویایی دستگاه های اجرایی تبدیل می شود.
درویش امیری ادامه داد: از دیوان محاسبات انتظار می رود که علاوه بر پیشگیری از تخلفات اداری، در مقام مشورت، راه حل و راهکاری برای دستگاه های اجرایی ارائه کند.
استاندار زنجان با بیان اینکه مچگیری کار زیبنده، سازنده و اثرگذاری نیست، گفت: انتظار دیگری که از دیوان محاسبات وجود دارد پوشاندن و برطرف کردن عیب هاست.
وی یکی از مشکلات استان زنجان را قفل شدن کارها اعلام و اضافه کرد: متوقف شدن کارها و راکد ماندن آنها حتی تا 10 سال، زیبنده مدیریت و دستگاه های اجرایی نیست، چرا که منجر به توسعه نیافتگی استان می شود.
درویش امیری تاکید کرد: دیوان محاسبات می تواند در کنار دستگاه های اجرایی نقش کلیدی را در افزایش تولید و ایجاد اشتغال داشته باشد.
در پایان این مراسم غلامرضا بازگشا به عنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات استان زنجان معرفی و از خدمات حاتم نیکخو مدیر قبلی لیت دستگاه تجلیل شد.
حاتم نیکخو به مدت پنج سال مسئولیت اداره کل دیوان محاسبات استان زنجان را بر عهده داشت و از این پس در پست مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان فعالیت خواهد کرد.
غلامرضا بازگشا تجربه حسابرسی، حسابرسی ارشد و معاونت مدیرکل دیوان محاسبات استان تهران را در کارنامه خود ثبت کرده است.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.