مهدی نژاد در گفتگو با خبرآنلاین با اعلام این‌که برای حل موضوع آب فروشی نیاز به حفر چاه است، افزود: برای حفر چاه باید موقعیت کارخانه‌های روی بررسی شود، چرا که در برخی مواقع انتقال آب چاه به شرکت‌ ها هزینه زیادی را در بردارد.

وی از جریان بازار سیاه آب فروشی در بین باغداران و صاحبان شرکت‌های روی پرده برمی‌دارد و با اشاره به این که بیشتر شرکت‌های روی با این موضوع دست به گریبان هستند، ادامه داد: آب به قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسد، اما طبق تحقیقات انجام شده هر متر مکعب آب به قیمت هزار تومان به فروش می‌رسد.
معاون برنامه‌ریزی آب منطقه‌ای استان سپس دست به مقایسه قیمت‌ آب فروشی و آب معدنی زد و ادامه داد: هر لیتر آب معدنی 1000 تومان به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت هر متر مکعب آبی که توسط کشاورزان و باغداران به فروش می‌رسد هم هزار تومان است.
مهدی‌ نژاد در خصوص حفر چاه‌های غیر مجاز توسط برخی از صاحبان کارخانه‌ها در محل کارخانه اظهار کرد: ما نمی‌توانیم داخل کارخانه‌ها برای بازدید برویم و چنین مواردی باید به ما گزارش شود.
وی افزود: شرکت‌های روی پراکنده هستند، نمی‌توان برای همه آنها چاه جداگانه‌ای حفر کرد، چرا که این کار مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است. اما می‌توان با حفر چاه‌های مجاز و انتقال آن با تانکر جلو آب فروشی و به وجود آمدن بازار سیاه در خصوص این موضوع را گرفت.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699898
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.