فرامرز نیک سرشت روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اشتغال استان زنجان افزود: مدیران در مسیر اجرای این طرح باید نسبت به افزایش سهم اشتغال استان در بخش خدمات توجه جدی داشته باشند.
وی تاکید کرد: توان ایجاد 12 هزار شغل در سطح استان وجود دارد و مدیران باید با جدیت برنامه های پیش بینی شده در این زمینه را دنبال و اجرا کنند.
نیک سرشت بر لزوم حمایت از طرح های دانش بنیان برای اشتغالزایی تاکید و اظهار کرد: سهم زنجان از شرکت های دانش بنیان کشور بسیار پایین است در حالی که ظرفیت بالایی در این حوزه دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: گاه بی تفاوتی مدیران نسبت به طرح های دانش بنیان منجر به هدر رفت سرمایه ها و استعدادها می شود.
وی با بیان اینکه سال گذشته 400 میلیارد دلار تجارت در حوزه بازی های رایانه ای شده است، زنجان را دارای ظرفیت و توانمندی بالایی در تولید بازی های رایانه ای و نرم افزار دارد.
نیک سرشت ادامه داد: 20 هزار میلیارد ریال در قالب تسهیلات به منظور اشتغالزایی برای 445 هزار نفر در قالب طرح تکاپو پیش بینی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار زنجان گفت: محوریت اشتغال با ایجا کسب و کارهای خرد است، موضوعی که محور اشتغالزایی در کشورهای توسعه یافته قرار گرفته است.
وی یادآورشد: تمامی مدیران از نتایج برنامه های اجرا شده علاوه بر گزارش مستمر باید تا مرداد سال 97، نتایج نهایی اقدامات انجام شده برای اشتغالزای در استان را ارائه کنند.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.