به گزارش خبرآنلاین؛ اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی توصیه می‌کنم برنامه لایحه بودجه را مورد مطالعه قرار دهند تا از سهم اختصاص یافته نسبت به سازمان خود اطلاع یافته و بتوانند در راستای تقویت و توسعه استان گام مثبتی بردارند.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 97 اواخر مرداد ماه در دستور کار وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرکزی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: با توجه به اینکه تغییر لایحه بودجه به سختی امکان‌پذیر است همه تلاش‌ها باید در زمان تصویب لایحه بودجه انجام بگیرد.

استاندار زنجان به مسئولان سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان توصیه کرد: از هم‌اکنون پیش‌نویس برنامه لایحه بودجه رصد شود تا در مواردی که قابلیت افزایش سهم استان وجود دارد تلاش خود را به کار گیریم.

درویش‌امیری در رابطه با برنامه اشتغال فراگیر عنوان کرد: اگر چه مجری این برنامه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های متولی ایجاد اشتغال باید همت بالای خود را برای تحقق این برنامه ب9‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه ایجاد 90 هزار شغل در بخش IT و ICT در کشور در نظر گرفته شده به ظرفیت بالای این بخش در ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: متاسفانه در استان نتواستیم از ظرفیت بالای این بخش در امر اشتغال استفاده کنیم.

استاندار زنجان جان باختن دو نفر از امدادگران و دو کشاورز در حادثه دیروز را به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به‌ ویژه هلال احمر استان و خانواده‌های داغ دیده تسلیت گفت و ابراز کرد: دوباره شاهد بودیم که امدادگران برای نجات جان مردم وارد صحنه شدند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 695836
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.