علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده 11 تا 13 مرداد سال جاری بیش از 130 نفر از کارکنان مرد ورزشکار سازمان تامین اجتماعی سراسر کشور در رشته دو و میدانی به میزبانی این استان رقابت می کنند.
وی یادآوری کرد: ورزش در افزایش روحیه خدمتگزاری کارکنان به جامعه بیمه شدگان و بازنشستگان امری بسیار مهم به شمار می رود و در این میان برنامه ریزی و انجام فعالیت های ورزشی برای کارکنان سرمایه گذاری ارزشمند و ثمره آن تجدید قوای فکری است.
محمدی افزود: پرداختن به امر مهم ورزش زمینه شادابی و نشاط جسمی و روحی را در منابع انسانی ایجاد می کند و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: انتخاب استان زنجان از سوی سازمان مرکزی کشور برای میزبانی، با توجه به نتایج نظرسنجی و اعلام رضایت شرکت کنندگان از برنامه ریزی های موثر در المپیادهای کشوری سال های گذشته انجام گرفته است.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین المپیاد ورزشی دو و میدانی کارکنان تامین اجتماعی نیز با شرکت 130 نفر در قالب 32 تیم از 19 استان کشور به میزبانی استان زنجان برگزار شد.
هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و چهار درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده استان فعالیت می کنند.
228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیو تراپی کلینیک مهرانه با اداره کل تامین اجتماعی این استان طرف قرارداد هستند.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.