به گزارش ایرنا، سید کمال الدین شهریاری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان تنگستان در کارگروه پروژه های درمانی سازمان تامین اجتماعی مصوب شده و هم اکنون مراحل پایانی آن در دست انجام است.
وی بیان کرد: همچنین مقرر شده فرمانداری تنگستان با هماهنگی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان بوشهر برای تسریع در امور نسبت به شناسایی و واگذاری زمین به سازمان اقدامات لازم را انجام دهند.
این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع احداث درمانگاه تامین اجتماعی دشتی نیز در هیات مدیره سازمان برای آغاز عملیات احداث در سال 96 به تصویب رسیده و برای تهیه نقشه و تخصیص اعتبار به معاونت اداری، مالی سازمان و اداره کل فنی و مهندسی ارجاع شده است.
وی ادامه داد: مقرر شده فرمانداری شهرستان دشتی با هماهنگی اداره کل درمان تامین اجتماعی استان در اسرع وقت میزان زمین موردنیاز را به واحد فنی، مهندسی سازمان اعلام کند تا عملیات احداث هرچه زودتر در دستور کار قرار گیرد.
شهریاری افزود: امیدواریم با پیگیری هایی که در این زمینه انجام گرفته مردم شهرستان های دشتی و تنگستان هرچه زودتر از خدمات درمانگاه های تامین اجتماعی در سطح شهرستان خود بهره مند شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.