حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: پشتیبان ایران خداوند متعال است و دشمنی آمریکا نسبت به ایران 38 سال است که وجود دارد و همچنان ادامه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: برای رفع این دشمنی آمریکا فقط 2 راه حل وجود دارد که یا از اهداف و دستاوردهای انقلاب دست برداریم و یا آمریکا در مقابل ایران کوتاه بیاید، در حالیکه ایرانیان همیشه پشتیبان انقلاب بوده و هستند، آمریکا باید در برابر این ایران اسلامی کوتاه بیاید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به سالروز کشف کودتای آمریکا در 18 تیر 59 اشاره کرد و یادآورشد: در این روز آمریکا کودتایی را علیه ایران در پادگان نوژه برنامه ریزی کرد که خوشبختانه نقشه آن خنثی شد.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: این کودتا با عنایت خداوند متعال همچون حادثه طبس توسط خلبانی آمریکایی برملا و خنثی شد.
وی با بیان اینکه 16 تیر آغاز هفته فرهنگ مالیاتی است، اظهارکرد: هزینه های جاری، عمرانی و بودجه کشور باید از منابعی تامین شود که یکی از این منابع مالیات به شمار می رود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: عده ای عادت به فرار مالیاتی دارند که این مساله نوعی ظلم محسوب می شود و کسی که راه را به فراریان از مالیات نشان دهد در ظلم شریک است.
حجت الاسلام خاتمی به سالروز 21 تیر روز فرهنگ حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: در این روز تاریخی در گوهرشاد مشهد مقدس عده زیادی نسبت به کشف حجاب رضاخان اعتراض کرده و شهید شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مساله نشات گرفته از برنامه های انگلیس برای اسلام زدایی در کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان و پاکستان بود و نیروهایی که خود آموزش و تربیت کرده بود را به حکومت این کشورها منصوب کرد.
وی 22 تیر را سالروز جنگ 33 روزه جوانان مسلمان در برابر اسرائیل و آمریکا عنوان کرد و افزود: در این روز تاریخی در ظاهر اسرائیل اما در باطن آمریکا شکست خورد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان بر توجه به ورزش زورخانه ای تاکید کرد و گفت: این ورزش اصیل و ریشه ای نماد جوانمردی است که باید نسبت به آن اهتمام بیشتری شود.
حجت الاسلام خاتمی بر کاهش مصرف آب و برق در روزهای گرم تاکید کرد و افزود: با صرفه جویی در مصرف این انرژی ها تلاش کنیم تا در تابستان شاهد قطع برق نباشیم.
7325/6085
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشاردهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.