موسی رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: در آزمون سراسری سال 96 داوطلبان شهرستان ابهر در 9 حوزه امتحانی در آزمون شرکت خواهند کرد.
وی افزود: 2 مورد از حوزه ها مربوط به رشته ریاضی فیزیک و علوم انسانی است که آزمون آن صبح روز پنجشنبه برگزار می شود و یک حوزه به رشته هنر اختصاص دارد.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در یک حوزه، آزمون رشته زبان های خارجه برگزار می شود، یادآور شد: 5 حوزه به آزمون رشته علوم تجربی اختصاص دارد.
وی با اشاره به اینکه امسال 1400 نفر از داوطلبان در رشته علوم تجربی شرکت می کنند، ابراز کرد: 501 نفر از این داوطلبان پسر و 903 نفر دختر هستند.
رضایی با اشاره به آمار بالای داوطلبان رشته علوم تجربی و انباشت داوطلبان در این رشته، تاکید کرد: این تعداد از داوطلبان در رشته تجربی برای شهرستان ابهر قابل قبول نیست و اولیای دانش آموزان در صورتی که می خواهند شاهد نتیجه مثبت و موفقیت تحصیلی فرزند خود باشند باید به هدایت تحصیلی آنها توجه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: امید است امسال نیز با همکاری سایر دستگاه ها مانند فرمانداری، اورژانس، نیروی انتظامی، مخابرات، آتش نشانی و دیگر دستگاه های مرتبط آزمون سراسری را به نحو شایسته برگزار کنیم.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.