به گزارش ایرنا، علی حیدری روز شنبه در جلسه بررسی موانع و مشکلات امور مالیاتی اصناف، اظهار کرد: ابهر دومین شهر مهم استان زنجان است که پس از زنجان از شهرهای صنعتی استان به شمار می رود.
وی با اشاره به اینکه صنایع مهم و بسیار خوبی در ابهر فعالیت می کنند، بیان کرد: در برخی از جلسات و دیدار با صاحبان صنایع و اصناف مشکلاتی را به ویژه در مباحث مالیاتی مطرح می کنند که باید به این موضوعات رسیدگی شود.
فرماندار ابهر تصریح کرد: تعداد زیادی از شاغلان در ابهر در حوزه صنعت فعالیت می کنند از این رو باید به مشکلات صاحبان صنایع بیشتر رسیدگی شود.
مدیر عامل شرکت سیم کابل ابهر نیز، افزود: باید با همکاری مسئولان آموزش و پرورش در زمینه توسعه فرهنگ مالیاتی اقداماتی اساسی صورت پذیرد.
وی افزود: از صاحبان صنایع که سالانه میلیاردها تومان مالیات پرداخت می کنند هیچ گاه تجلیل نمی شود در حالی که باید پرداخت مالیات را افتخار دانست.
مدیر عامل شرکت سیم کابل ابهر بیان کرد: مالیات را صنایع شناسنامه دار و بزرگ پرداخت می کنند پس نباید برخی از افراد فرار مالیاتی را افتخار بدانند.
وی تصریح کرد: بیش از یک سوم در آمد سالیانه ما بعنوان مالیات محاسبه می شود که این نوعی ظلم در حق این صنعت است که برای سرمایه در گردش نیاز به نقدینگی داریم.
7324/6085
خبرنگار: اکرم بیات ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.